Väteperoxid

Nu har helgen förflutit. Vad har jag gjort?
Det var min 17årsdag i fredags, den spenderades med älskling i min säng. Och sen gick vi ut och träffade en av mina bästa killkompisar och rökte. Av honom fick jag ett litet gosedjur och av älskling fick jag en guldlänk att ha runt handleden - jättejättejätteälskar.

Igår var det släktmiddag här, boyfriend var också med. Sen efter den strama tillställningen, som i och för sig gjorde mig 2700kr rikare, åkte vi hem till samma vän som på fredagen. Vi drack spetsat kaffe, rökte och sjöng. Trevlig kväll!
Sen hände det något också, jag och boyfriend har plötsligt typ oförskämt bra sex. Shit! Det var helt otroligt.

I dag vaknade jag och pojken och gick och åt frukost hos honom. Passade på att låna hans våg också, den sa 53,8kg. Det är väl okej.. jag tävlar just nu med en tjej om vem som kan gå ner till 50kg först. Kämpa! Hur som helst, idag har jag ätit en ostmacka med massa massa massa ost, kycklingsallad med avokado, mango och spenat, ett litet baguettbröd och sen chokladtårta. Skulle gissa på att detta blir runt 1200-1500kcal eller så. Visst, den mesta av chokladen kom upp av sig självt när jag böjde mig framåt i duschen, men that's besides the point typ.

Nu står jag med avfärgning i håret. Jag har varit rödhårig i kanske 9 månader nu, och nu blir jag blond igen. Får se om jag färgar om det efter avfärgningen. Beror helt på resultatet. Kanske kan lägga upp en bild här på mig sen, så ni får lite "reverse thinspo" som det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0