Viktkontroll

Jag tog en sväng till Coop och handlade c-vitamin brus med hallonsmak, lösnaglar, Extra tuggummi och ett rör brustabletter vid namn "Viktkontroll". De innehåller, enligt förpackningen, "Kalciumpyruvat som ökar förbränningen. Krom som minskar sötsuget". Jag tänker att det är värt att testa, det kan ju alltid hjälpa och jag är i desperat behov av hjälp. Kom faktiskt att tänka på att mitt ständiga failande kan bero på att jag har vitaminbrister, ska börja ta mina vitaminpiller igen. Det är lätt att komma ihåg att de dem, det är bara o göra samtidigt som jag tar mina p-piller.

Testade en "Viktkontroll" nu, och de smakar riktigt gott. Tropiskt, enligt förpackingen, men jag vet inte riktigt.. fägen på drycken ser däremot inte bra ut. Typ snorgul/grön. Heeeh, äckligt. Men vad gör man inte?

Föresten, min dag har redan failat. Pappa kom hem och tvingade mig att äta en stor portion pasta med gräddsås och parmaskinka. Fyfan. Men det ska inte upp igen, nej, jag är bättre än så.

Kommentarer
Postat av: Ano

Funkar tabletterna.. ökar det verkligen förbränningen? isåfall värt o testa kanske ;)

2009-03-21 @ 10:47:55
URL: http://anoslashlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0