Älsklingar!

Det är så roligt att komma tillbaka till bloggen efter en helgs frånvaro och se att jag fått några kommentarer! Jag bli så extremt glad, och speciellt när ni skriver att ni tror på mig och att ni tycker om min blogg - självförtroende-boost out of this world typ!

Det har varit en väldigt väldigt bra helg, har inte kräkts sedan i torsdags och både fredag och lördag gick väldigt bra med relativt lite kalorier. Idag har det inte gått fullt så bra, blev tvungen att äta lunch och nu ikväll har det blivit torkad frukt och nötter. Ganska mycket också. Men det känns okej, jag kanske behövde det(?).

Imorgon ska jag till läkaren, så jag börjar inte i skolan förän 13.50. Dock blir det lunch med mamma - det känns ändå också rätt okej, jag behöver ju inte äta någon frukost så då kan jag försöka mig på lunch och middag imorgon. För övrigt har min pojkvän bestämt sig för att komma i form (han tycker att han börjar få mage..?). Då hänger förstås jag på!!

På måndagar ska vi springa (kanske runt 2-3km till att börja med), på onsdagar simmar jag (minst 1km), och sen på söndagar kör jag styrka eller yoga beroende på lite vad jag känner. Söndagar ska vi försöka ägna åt "powerwalkning" eller i alla fall långa promenader. Min pojkvän är träningsnarkoman och jag är bantare. Kan det bli bättre? Haha.

Okej, jag ska vara helt ärlig mot er. Jag kräktes idag. Ikväll, efter att jag ätit torkad frukt och nötter gick jag på en påse chips. Det och två mackor med oanständigt mycket smör på fick bli min hets och sen kräktes jag. Och det ville inte ta slut. När jag såg att bitar av min lunch kom upp slutade jag. Men det var så mycket som bara ville komma upp av sig självt, jag mådde så otroligt illa att jag knappt kunde andas. Nu ska jag försöka sova. Och försöka se det som en seger att jag bara kräktes en gång den här helgen, det ska jag i alla fall ha credd för. Imorgon ska jag inte heller kräkas och jag ska följa min och boyfriends nya "livsstil" och inte äta någonting med socker i.

Godnatt älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Förbluffad

Hum, vad är detta? Varför äter du och kräks? Det låter inte friskt?

2009-05-18 @ 07:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0