Citronsaft

Boyfriend, härefter kallad "Träningsnarkomanen", drog med mig ut på jogging runda. Och tro inte fel nu, jag tyckte verkligen att det var en bra idé, jag hade bara inte kommit på den själv eftersom det känns lite halvtasigt mot mitt onda knä att springa på det. Men, för att göra av med lite kalorier och bättra på min kondition följde jag med, det blev nog runt 3km tror jag. Boyfriend springer mycket fortare än mig, så han låg en 50 meter framför mig typ hela tiden. Jag skyller på mitt knä - nej, det är inte bara en dålig ursäkt, knät klickade till redan i början av rundan och då bestämde jag mig för att kanske ta det lilla lugna.

Dagens intag

Frukost: 1p havre/quinoa gröt + 1 banan
Mellanmål på provet: 6dl cola light + lite torkad frukt
Lunch: nästan två portioner nudlar (hets, spydde)
Middag: 2 färsbiffar, couscous, tsatziki, tomat och paprika
Övrigt: 1 Magnum Java
Totalt ca: 1206kcal
Tränat bort: ca 150kcal
(löpning bränner inte så bra tydligen..)
Total energi: 1056kcal

Great? I think not. Imorgon ska jag göra bättre ifrån mig, det lovar jag. Och jag ska inte kräkas. Föresten ska jag till bup imorgon vid 09.30. Sen skola 10.25, hur hinner jag dit liksom? Men efter den enda lektionen blir det simhallen för mig. Ska nog försöka mig på 3x500 meter.
By the way, är det någon som vet om pressad citron verkligen hjälper viktnedgång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0