Dreads

Jag har funderat lite och kommit fram till att jag inte riktigt trivs med mitt korta rufs till hår.
Jag vill ha dreads.
Men, då behöver jag veta vart i stockholmsområdet de finns någon salong som gör förlängningar och dreads så att det blir bra. Jag vill helst se ut som Angelina Jolie i "Gone in 60 Seconds", hon är så otroligt snygg i sina blonda långa dreads. Det enda problemet är väl kanske om mamma inte skulle låta mig göra det, av någon anledning..

Hur som helst, snart middag. Mitt "mellanmål" idag, rabarberpaj med vanlijsås, kom upp igen. Skönt. Känner mig lagom lätt i huvet efter att ha kräkts. Fast det är inte bra. Fast det var första gången på flera dagar, så det är väl kanske lugnt..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0