.

Jag vägde mig. Nästan 56kg. Det är inte okej. Inte nånstans.
Imorgon ska jag gå ner i vikt. Och dagen efter den.
Och dagen efter den.
Och dagen efter den.
Och dagen efter den.


Jag vill dö. Jag vill äta och jag vill kräkas. Jag kan inte väga så här mycket.
Jag har alltid varit "den smala", nu är jag fet.
Hade jag inte fått bulimi hade det här aldrig hänt. Nu måste jag svälta mig tillbaka.
Jag klarar inte av att vara fet. Jag måste bli smal.
Den här veckan får det inte gå fel, det måste bli minimalt med mat.
Jag känner i kroppen att jag gått upp i vikt, det är inte bara matvikt den här gången.
Jag är tjock.



Uppdatering. 00.25
Ätit. Spytt. Hävt i mig en liter vatten.
Beredd på nytt liv. Mindre tjock alltså.
Imorgon blir det vatten fram till middan.
Och kaffe.
Måste minska minst 6kg på typ en månad.
Pallar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0