Förändring

Nu är jag färdig med det. Bra. Då kan jag återgå till att äta ingenting. Typ. Hela den här veckan kommer jag att ge järnet! Det blir simhallen efter min enda 2,5 timmars lektion imorgon och bara middag och kaffe + vatten under dagen. Ska åka till skolan med samma tåg som boyfriend, så jag ska försöka få honom att köpa cigg åt mig. Sen blir det viktnedgång.

Min vecka
Måndag: simma + kaffe, vatten, cigg(?) och middag
Tisdag: stretcha + ev frukost och middag, kaffe, vatten
Onsdag: skriva uppsats om konflikterna i algeriet
Torsdag: simning(?) + ev frukost, middag och kaffe, vatten och cigg
Fredag: Ingen frukost, middag på kvällen(?), åker iväg med boyfriend och hans familj. Massa vatten!
Lördag: ingen aning
Söndag: ingen aning

Quod me nutrit, me destruit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0