FUN light Strawberry

Har suttit i nästan två timmar och skrivit på min uppsats om Algeriet som ska lämnas in imorgon. Jobbigt! Men nu är jag i varje fall nästan klar! Jippi för mig!

Åkte och köpte FUN light strawberry, det var riktigt länge sen. Minnen.. Mmmm. Jag har druckit nästan 4 pints nu, så jag är kissnödig hela tiden. Har ätit lite godis också, höll på att svimma så jag kände att det var värt det. Funderar på att gå och ta en macka eller så. Jag vill inte att min förbränning går ner mer nu, jag måste hålla den igång! Och jag går faktiskt ner mer i vikt när jag äter någorlunda regelbundet.. Konstigt.

Funderar på att börja en fasta, fick idéen från Slipover här på sidan, hon kör på en 10-dagars detox. Den verkar intressant. Men det är så svårt att göra såntdär när jag bor hemma med familjen som fortfarande håller stenkoll på att jag äter.

Ska gå och ta en macka, duscha och skriva klart arbetet. Sen måla naglarna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir otroligt kissnödig av aspartamet i lightdryckerna. fattar inte varför men har liksom kommit på att det är just aspartamet, rena giftet det där.

2009-05-06 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0