Ho-ho-ja-ja

Först och främst, Anonym - du är riktigt dum i huvet.
Till de två andra kommentarerna, tack! Och, jag håller verkligen med, Anonym är puckad.

Nu står jag här i skolan och funderar på varför jag var den enda som inte visste att det var sovmorgon till 09.40. Tack tack alla klasskamrater. Okej, det är väl typ mitt eget fel - bara för att jag aldrig orkar gå på mina franskalektioner. Sen efter franskan kanske jag drar hem hur som helst, orka vara kvar i skolan med 39 graders feber och huvudvärk out of this world.

Hurrni, jag tror föresten att jag har blivit fet igen. Väger lite mer än förut nu, eller i varje fall idag. We'll see later hur det ligger till. Föresten bara två veckor kvar i skolan nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du var ganska spånig för typ ett år sedan men har helt klart vuxit till dig i skallen. det syns på bloggen att hjärncellerna har blivit fler, nu är det kul att läsa!



kramz

2009-05-28 @ 14:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0