I korthet

Min knöl gör ont. Så ont att jag inte kan ha sex tydligen.
Måste få den kollad, vad fan är det här?

Idag har jag skött mig någorlunda:
- 1 liten yoghurt (125g)
- 1 avkoado, paprika, keso, örtsalt
- två glas citronjuice
- 4-5 skivor ost

Ska iväg på grillkväll hos några grannar nu, vi får väl se hur den här dagen slutar. Mätte min fettprocent med en liten apparat idag hemma hos boyfriend, 22,2% tydligen. Det måste ju betyda att jag har en del att ta av! Vägde samma idag igen, trots att jag åt så mycket igår!!

Nu måste jag byta om, så jag kanske skriver lite mer senare.

Kommentarer
Postat av: -Moi

du är så bäst ♥!

och du, jag tror inte den där knölen är något farligt.. jag hoppas inte det i alla fall!

2009-05-25 @ 11:30:56
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0