In och ut

In
6 ananasringar (torkade)
russin
1 red bull light
mammas dinkelpankakor med rivna grönsaker i + keso
6 dl ramlösa päron
4 "yoghurtmüslitoppar" (naturgodis)
= 800kcal

Ut
Simmade 1250 meter (ca 45min)
Sex ca 60min (lite drygt)
= 480kcal

Totalt: ca 320kcal (avrundar upp till 400kcal här istället)
Helt okej dag. Dock kanske boyfriend och jag ser på film och äter lite glass.
Men det är okej..? Jag inbillar mig det i varje fall.
Imorgon vill jag träna igen. Det blir i sånna fall tredje dagen i rad! Woho!

Uppdate 01.47
Okej, jag åt en Magnum hemma hos boyfriend (250kcal), sen nu när jag kom hem drack jag ett glas havredryck (70kcal), åt ost (200?kcal) och lite jordnötssmör (50 000 000 000kcal). Fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0