Knotig

Det är så underligt - jag har inte gått ner någonting nämnvärt i vikt, jag känner mig svullen och fetare än någonsin om magen. Men mina ben syns allt tydligare under huden. Till exempel kan jag meddela att mina nyckelben har blivit lite mer markerade.. här får ni se en bild på mig - men eftersom ni inte sett någon tidigare är det svårt att bedömma skillnaden liksom.

Copyright.
Jag lovar att hemsöka er när jag dör,
om ni tar min bild. Hehe.

Ni får ursäkta värdelös bildkvalitet och färgåtergivning. Det är trots allt en wabcam inbyggd i laptopen, så vad kan man förvänta sig? Hur som helst, jag kan inte bestämma mig för om det faktiskt är skillnad eller om det bara är jag som tror att det är det. I något slags desperat försök att se förbättringar i en tid då jag i stort sett står helt stilla. Eller så är det så väl att min påbörjade träning har gett resultat?! Kanske har jag gått ner i fett men gått upp i muskler? De senaste veckorna har träningsvärkerna avlöst varandra tack vare att jag tränat och pushats på av boyfriend. Men tro mig, varesig detta är en inbillad benighet jag ser eller inte så ska det bli sant. Jag ska bli smal igen.

Var på ungdomsmottagningen idag, fick tid för min knöl nästa måndag klockan 13.00. Sen kom jag på att jag måste tillbaka till frissan som färgade mitt hår - färgen har bleknat oacceptabelt mycket.. ska försöka få henne att göra om det helt och hållet. Sen, sist men inte minst, jag har kursprov i Kemi A i veckan. Måste råplugga som ett djur! Min lärare sa idag att om jag skriver VG på provet så får jag det i betyg. Hittills har jag skrivit G på alla prov, VG och MVG på alla labbrapporter och varit relativt aktiv på lektionerna. Komigen nu Cocopop!

Kommentarer
Postat av: Pinky

Hur gör man för att ta kort med den inbyggda kameran i datorn, jag har också en sådan men jag har aldrig fattat vart jag gör det.. Vill du hjälpa mej?? Skriv gärna i min blogg så att jag ser ditt svar.. MVH Pinky





www.metrobloggen.se/anorexiasize

2009-06-15 @ 13:43:02
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0