Män som hatar män som hatar kvinnor

Idag har jag träffat en av min pojkväns mer intressanta vänner. Väldigt karismatisk kille på 19år.
Grejen med honom är att han är väldigt trasig. Fast på ett bra sätt.. om det nu finns något sånt.
Han är väldigt agressiv, men han använder det här för att bestraffa folk. och då mestadels män som har till exempel våldtagit barn, kvinnor eller helt enkelt misshandlat ett djur. Jag gillar honom, han skulle aldrig göra en fluga förnär om flugan inte först slog honom eller någon han bryr sig om.

Fick i övrigt reda på att jag har kursprov i franska på torsdag.
Det gör mig allt annat än lugn...

Dagens mat
helt okej, men jag måste skärpa mig om jag ska kunna gå ner i vikt
Imorgon ska jag simma 1km efter skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0