Matematik B på gymnasiet

Imorgon är det kursprov i MatteB för mig, men det känns inte som om jag kan någonting alls! Jag känner mig värdelös och tom på information, samtidigt som jag känner mig fet eftersom jag ätit mer än planerat idag. Det är inte bra alls faktiskt. Jag måste bli bättre på att slingra mig undan mat och måltider - det är där jag oftast ligger risigt till.

Jag antar att jag i ren vattenvikt gått upp kanske ett halvt kilo, därför tänker jag nog inte väga mig imorgon.. eller så gör jag det. På eftermiddagen? När jag kommit hem från provet? Kanske är bättre, om jag kan låta bli att äta över huvud taget tills dess förstås.

"Förbluffad", har du någonsin stött på någon ätstörd tidigare?
Jag har försökt komma ifrån det här, nästan lyckats men insett att jag inte klarar mig utan det här livet. Det är min destruktiva drog.. döm mig gärna, kalla mig svag, men jag har i alla fall försökt. Efter att verkligen ha gett allt förlorat ska man inte känna skam.

Det är inte lätt när det är svårt, livet går emot mig. Slår mig så hårt det går.

Kent - Pärlor

Kommentarer
Postat av: Förbluffad

jag känner personer som varit ätstörda och de frågar sig varför de kastat bort så stor del av sina liv och varför de förstört så mycket för så många.



Det fanns hjälp men de vägrade ta emot ... precis som du.



varför går du i skolan om du endå bestämt dig för att sjukdomen skall få ta ditt liv? Tror inte du har svaret på det..



Sluta skolan och ta emot hjälp. Och viktigast av allt, släpp kontrollen. Skön tanke, eller hur?

2009-05-19 @ 09:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0