Morgonsex

Jag gillar att boyfriend sover hos mig - för då har vi ofta morgonsex.
Faktiskt, det är en av de bättre formerna av sex. Tycker i varje fall jag.

Idag har jag ätit: 1,5 ostmacka + citronjuice + en liten bit kyckling + pastaskruvar + lite lite sås. Frukost och lunch.
Föresten så har jag nästintill utvecklat fobi för att väga mig, jag blir rädd av att bara tänka på att göra det. Jag vill verkligen inte ställa mig på vågen och få det bekräftat (att jag är feeeet).

Jag är ensam den här eftermiddagen, boyfriend är hos släkten och firar någons födelsedag och familjen är visserligen hemma, men de sköter sig själva väldigt fint. Mina planer är väl egentligen att ta hand om mina fötter och händer som ser helt misshandlade ut och sen att åka och lämna tillbaka en film. Chill. Men ja, jag vet inte riktigt vad jag borde göra först. Åka och lämna filmen osminkad och nästan oklädd eller göra mig fin och sen åka ner. Är jag så här ytlig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0