Polisen

Jag vill faktiskt inte gå in på vad jag gjorde där, men det var på "förhör". Gick väldigt lugnt till och avslutades med att min pappa hjälpte förhöraren(?) med vilka formler han skulle använda för att bestämma lutningen på sin trappa som han skulle bygga.
Får svar från dem om någon vecka eller så..

Jag och boyfriend hade en jättefin gråtattack idag. Båda låg och grät i hans säng. Kul. Men det kan faktiskt ha varit väldigt bra att vi gjorde det, vi pratade om jobbiga saker - gällande våran relation och våra vänner/omgivning och även våra båda diagnoser (som inte precis underlättar ett normalt förhållande...). Men som boyfriend sa sen "Det blev ju en ganska fin kväl.. på ett lite konstigt vis kanske". Huvudet på spiken, pricken över i:et och sånna saker.

Imorgon är jag ledig! Det betyder typ minst tre inlägg. Woho.

Någon som har ett arbete om konflikten i Algeriet att delge mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har din pojkvän för diagnos?

2009-05-06 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0