Simning?

Är simning en bra träningsmetod?
Från vad jag har hört använder man hela kroppen, alla muskler i stort sett, och det är ju väldigt skonsamt mot mig som har dåliga knän. Plus att man slipper äckligt svett!! Så, vad vet ni?

Jag vaknade imorse och bara kände att jag måste få kräkas. Så, jag hävde i mig en portion nudlar,1,5 liter glass och lite annat som jag hittade. Sen kräktes jag. Underbart, not. Men okej, jag är ledig idag. Måste bara skriva ett arbete på 1 A4 och röka. Och juste, duscha och sen typ bara fördriva tiden tills min boyfriend kommer hem. Patetiskt, men jag bara längtar efter att få vara i hans famn och glömma hur jobbigt allt kan vara.

Shit. Jag orkar verkligen inte. Nu måste jag ut och röka på balkongen.

Kommentarer
Postat av: sindy16

Det är jättebra med simning!

2009-05-07 @ 19:35:00
URL: http://so-not-perfect.bloggagratisse/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0