Sova

Igår kväll somnade jag till musik. Och då kom jag att tänka på en sak, jag slappnar mycket lättare av om jag får lyssna på lugn musik innan jag somnar. Det hindrar mig från att älta dagen och alla misstag, då kan jag bara glida in i sömnen. Kanske skulle vara någonting för er att testa?

Skola idag, åker med en senare buss så jag kommer 15 min sent, jag orkar inte skynda mig idag. Ska äta lite frukost snart, frukt och kanske lite yoghurt. Te och vatten. Och lite vitaminpiller. Vägde mig idag, är tillbaka på ruta ett nästan - 54,7kg. Helt okej, med tanke på gårdagen egentligen. Shit. Nu måste jag hitta kläder att skyla min kropp med.


Mina ben -07. Jag har vait vacker.. förut.
(tänk på copyright vänner)

Kommentarer
Postat av: Skinny bitch

Jag sover alltid med musik och det underlättar väldigt mkt, man typ somnar in på ett skönt sätt men musik med fart i är inte så bra, kanske för då börjar man röra på sig tillslut i alla fall jag :D

Kram

2009-05-07 @ 20:57:09
URL: http://skinnylover.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0