Värme som inte har med solen att göra

Det kom som en liten värmeboom från mitt bröst när jag läste kommentaren jag fick till förra inlägget. Jag vet egentligen inte varför, men det är så skönt att bara få höra att någon är på min sida.

Igår var jag som sagt på fest, det var hur kul som helst! Men som vanligt fick jag nog i mig lite för mycket sprit.. vi kom hem till min pojkvän strax efter fem på morgonen och då hade vi hunnit missa tre tåg och äta nattamat på Statoil(så vi fick i stort sett gå en mil för att komma till statoilmacken från stationen där vi var). Kände mig duktig när vi köpte mat i alla fall, istället för att kränga en pizzaliknande halvmåne - en "Meza luna" eller någonting sånt (vitt bröd, ost och massa fett och fyllning typ) - köpte jag en Quinouasallad med kyckling och en bit mörkt bröd. Det var välbehövligt kan jag säga, jag höll nämligen på att svimma. På hela dagen, innan vi gick ut och festade, hade jag ätit en kycklingsallad, gröt med banan, lite ost och lite glass. Ingenting direkt substensiellt - så jag blev ganska så jättefull som vanligt.

Men nu mår jag bra, har ätit två avokados med massa salt och en bit kladdkaka idag. Ska snart äta middag och vet ni? Jag har gått ner lite i vikt, i stort sett tack vare att jag inte kräkts och hetsat på några dagar. Bravo. Ska aldrig mer göra sånt, bara när det faktiskt är riktigt nödläge!

Ha de så bra i sommarvärmen,
jag har sovmorgon till 11.25 imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du, hur gick det med den där knölen du hittade, var du hos vårdcentralen sen?

2009-06-01 @ 19:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0