Vikten nu igen

Åt stor jävla frukost, mådde piss men gick till skolan. Första lektionen - kemi. Laborerade och skrev anteckningar. Gick ut från lektionen och inser att jag har först en timmes hål, sen en timme teori gymnastik (jag får inte ens bränna några kalorier!) och sen en timme hål till! Jag går hem. Funderar på vägen hem om jag ska äta lunch. Kommer hem och gör iordning lunch. Äter. Lite till. Lite till. Lite till. Proppmätt!
Kräkas kräkas kräkas.

Nu väger jag 54,6kg. Fetto.

Ska gå ut och röka lite, sen måste jag nästan kolla vilken buss jag måste ta för att komma tillbaka till skolan i tid till min matematiklektion. MatteB. Kul kul, och det är kursprov nästa vecka. Överlever jag? Skulle inte tro det..

Måste hitta något sätt att komma undan middagen ikväll, vill inte äta mer alls. Någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0