Vikten pendlar

Först 53,8 och nu 54,6. Det är inte okej att jag har gått upp igen. Sure, det är nog bara matvikt och jag kommer kunna göra mig av med det på nolltid men det är fortfarande jobbigt och ångestskapande.

Jag har inte kunnat skriva så mycket i helgen ännu eftersom jag åkte hemmifrån på tordag morgon och kom hem förtst nu, lördag eftermiddag. Skönt att slippa familjen och bara umgås med boyfriend och vänner. Välborg innebar cigg och två starköl. Helt okej. Igår åt jag lite omelett med ost och tomat, 1/2 club sandwich-baguette, godis och cola light. Idag har jag hittills ätit två smörgåsar med ost och tomat, lite godis och druckit vatten. Känns väl helt okej ändå. Ikväll blir det kyckling och pastasallad. Problemet är väl att det är filmkväll hemma hos F och boyfriend vill köpa godis och dela med mig. Frestelse som nästan är kriminell. Lite godis kan jag hantera, men det har jag redan ätit idag - så hur ska det gå?

På fredag (den 8 maj) ska jag se siffror under 54,0kg. Vi kan kalla det ett mål. Jag vägrar vara fet nu när sommaren är på intåg!

Håller för övrigt utkik efter bantningspillren som ska börja säljas på apoteket - de som jag nämnde i förra inlägget.

Kommentarer
Postat av: sophie

phhh kommer de verkligen det ?

2009-05-02 @ 19:18:01
URL: http://ordinarysophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0